torstai 10. toukokuuta 2012

jee

Oho peräti toinen päivitys tänään:D. Oonpas ahkera. Hmmm on kyl niin paljon parempi tunnelma nyt. Olen saanut jotain aikaiseksi! Tai no en nyt kauheasti, mutta ihan kivasti tää päivä menny pääsykokeisiin lukiessa ja Narutoa katsellessa ja jäätelöä syödessa, mauh:). 

Olen miettinyt sitä, että jos aina olisi hyvä olo niin siihenkin kyllästyisi, eikä osaisi arvostaa enää niitä hyvän olon hetkiä. Joo tiedän, kuulostaa kliseeltä, mutta tottahan se on. Ongelma on enemmänkin se, että koskaan ei tunnu löytyvän tasapainoa hyvän ja pahan olon väliltä. 

En tiedä, mikä muita kannattelee, mutta minua kannattelee se, että teen paljon tulevaisuuden suunnitelmia. Ilman niitä olisin hukassa. Tosin siinäkin on vaara. Jos jokin asia ei toteudu, sen ottaa todella raskaasti. Niinkuin nyt nämä pääsykokeet. Näen valoa tunnelin päässä, kun ajattelen mahdollista yliopistoon pääsyä, mutta jos en pääsekään. Aina on se 'jos', mikä tuhoaa kaiken. Ehkä pitäisi keskittyä elämään hetkessä. Mutta en osaa, en ole koskaan osannut. 

Pohdintojeni yhteenveto: Jatkan niinkuin tähänkin asti, ja toivon että jotain tapahtuu. Yritän itse vaikuttaa siihen, mutta aina en jaksa. Mutta olen ottanut tavoitteeksi löytää aina jonkun pienenkin hyvän asian päivittäin, sellaisen mikä tuottaa iloa. Onpas runollista. Noh, olen käyttänyt kymmenen vuotta runollista kieltä, kun olen sanoituksia rustannut, joten kai se jossain näkyy.

Hmm taidan laittaa jonkun kuvan. En ole jaksanut laittaa kuvia paljoakaan tänne kun ei ole oikein mitä laittaa. 

Tein tämän joku kuukausi sitten, harvinaisen iloista taidetta minulta:D

1 kommentti:

  1. Is Vewy Pwetty Pictuwe! ^w^ Shii sees lots of bwight and powewfull and stwong colows!^w^
    It's the othew pawt of lizzie. Keep it existing!^w^ And if something goes somehow wong, then think 'bout plan B! Thewe can be somewewe anothew choice you can choise ow wait.
    And don't fowget we still haven't got the anime pawty yet.^.^

    VastaaPoista