torstai 26. huhtikuuta 2012

ärsyttää...

Otsikko kertoo kaiken. En halua loukata ketään, mutta olen kurkkuani myöten täynnä töitä "nollasopparilla", eli sinulle saa laittaa niin paljon tunteja kuin huvittaa, vaikka olet kaksi kertaa sanonut että haluat 15 TUNTIA!!!! Viikossa siis. Olen kurkkuani myöten täynnä ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa parempaa kuin mitä ovat, kavereita, jotka puuttuvat elämääsi muka hyvine neuvoineen ja todellisuudessa saavat tuntemaan itsesi vain entistä huonommaksi, kun et näköjään osaa tehdä mitään oikein tai ilman neuvoja. ELÄMÄNI EI KUULU KENELLEKÄÄN TULIKO SELVÄKSI!!!! Ja olen kurkkuani myöten täynnä jeesustelijoita, jotka sanovat että valituksen kuunteleminen on rasittavaa. No kyllä tässä itse kukin joutuu joskus kuuntelemaan jonku valitusta, joten minullakin on siihen oikeus. JA AINA EI MENE HYVIN JOTEN MIKSI ESITTÄISIN MUUTA!!!! Ja ei , en ole kiitollinen siitä että olen töissä, koska se on PERSEESTÄ!! Enkä muuten jaksa kuunnella sitäkään, että caps lockin käyttö on rasittavaa. Minusta tulee rocktähti, burleski ei ole strippausta, maailman VOI pelastaa, kännissä on kivaa, Suomi on paska maa ja paskin kulttuuri, tuen Jenkkejä, fanitan japanilaista popkulttuuria. Ja kyllä, RAKASTAN provosoimista, ja ei, kaikkea ei tarvitse ottaa vakavasti kuten ei kirjoitustanikaan, joka on vain epämääräistä suuttumuksen ja vihan purkamista, koska onhan se parempi että puran sen tähän typerään blogiin, kuin heittelisin astioita seinille. Ja minua ei kiinnosta, mitä muut ajattelevat minusta, mitä he tekisivät paremmin kuin minä, mikä heissä on uskottavampaa kuin minussa, mikä heidän ajattelutavassaan on enemmän oikein, miksi he ovat parempia. Joo ette ole. Tukehtukaa täydellisyyteenne. 

Ja aion jakaa tämän kaiken paskan sosiaalisessa mediassa kunnon huomiohuoran tavoin!!!:DDD Kritisoikaa lisää.

P.S. En syyllistä ketään tuntemaani ihmistä tässä, ei tarvitse miettiä mitä olen nyt tehnyt tuon mielestä väärin. Arvostan ystäviäni, mutta en ketään muuta, koska ihmiset-_-

1 kommentti:

  1. <(>___<)> Fuuuu-taaaaan! *hug*
    Voimia voimia voimia!
    Toivotan sulle paljon peukkuja siihen pääsykokeeseen! Se voi olla iso muutos elämässä joten nyt FIGHT FIGHT FIGHT THE POWAH! \o/
    Oot oikeesti ihana ystävä!
    Autoit mua sillon muistatko? Mul oli jääny kännykkä kotiin ja olin äitin luona enkä saanu mun työparii kiinni millään ja tarttin sut soittaa reelle, joka soittais työparille, et nyt prkl nettiin takas! (se oli menny saunaan kertomatta mulle.) Ni oikeesti sä autoit mua tosi paljon siinä! Kyllä sä pystyt muita auttamaan, ni nyt autat ittees jaksamaan kans, vaik se saattaaki olla reilusti vaikeempaa. toisille ei oo... :<

    VastaaPoista